Mustafa ayaz

Mustafa ayaz
@Mustafayaz34
Herkese kalbi kadar güzel bir hayat diliyorum.
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?"
Reklam
Kendi kendimi anlamaya başladığımdan beri diğer pek çok şeyi de anlıyorum.
Bakışların başkasının olmuş, şimdi sen artık bir daha benim olabilir misin ?
Arama boşuna, bulunmak istemeyeni.
Ne kadar derine yuvarlanırsan,o kadar yükseğe uçarsın.
Reklam