Mustafa ayaz

Mustafa ayaz
@Mustafayaz34
Herkese kalbi kadar güzel bir hayat diliyorum.
Sevdiğinize sevdiğinizi söyleyin, yarına bırakmayın. belki yarın olurda o olmaz.. Bu gün üzülmek, Keşkelerle bir ömür yaşamaktan iyidir. #GönülDağı #iyigeceler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında körlük, umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktır...
"Değeri olan bir kişi, yaşayacak mıyım,yoksa ölecek miyim,diye düşünmemelidir."

Mustafa ayaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
4 günde okudu
·
2026 8. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
8.7/10 · 58 okunma
Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim bir insana bırakmaktansa... öyle çok korkuyorum insandan.