Mustafa ayaz

Mustafa ayaz
@Mustafayaz34
Herkese kalbi kadar güzel bir hayat diliyorum.
"Ne güzel adamlar var; Seven, Özleyen, Bekleyen, İhanet nedir bilmeyen, Aşık olabilen, Ve birde kadınlar var; Böylesi adamlara hiç denk gelmeyen...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Geldi mi beklediğin Olric? Beklenenler hiç gelmez efendimiz.”
..."Elleriniz ne kadar soğuktu," dedim. Tereddütsüz cevap verdi."Isıtın!"
Geleceğe daha çok var,henüz şimdideyim.
“Ben kumanda uzak diye 1 saat reklam izlemiş insanım; Benden bir şey beklemeyin”