Bozkurt duran

Bozkurt duran
@Mutluson24
Sence
GERCEK SEVDİGİMİZ OLACAK Mİ GERCEKTEN MUTLU OLACAKMİYİZ
Reklam
Kimse yok mu
Konusacak kimse yok mu
YARİ YOLDA BİRAKİLMAK NE KOTU
Yari yolda birakilmak Ne kotu bi duygu