Yorgo "Biz buyuz işte" dedi. Babam ve ben ne demek istediğini anlamak için yüzüne bakınca , "Havasından mı suyundan mı bilmem, daha iyisini yapmak yerine, bizden öncekilerin bizden daha kötü olduğunu tekrarlayıp dururuz" diyerek düşüncesine açıklık getirdi.
Din, kuşkusuz inanmakla ilgili ve sadece inananla inanılan arasında kalması gereken bir kurumdu. Üzerine tartışmak kırgınlıktan, kızgınlıktan, yıkımdan başka hiçbir işe yaramazdı.