Mrym

@Myr61·
·
sabitlendi
Ülkedeki adalet hiç kimseyi tatmin etmiyor, hiçbir vicdanı dindirmiyor. Hızlı tecelli etmiyor, nihayet edince de iş işten geçmiş oluyor. Kimse inanmıyor hakkını alacağına, yapanın yaptığı yanına kâr kalıyor. Öyleyse, buna adalet demek doğru mu? Bu başka bir şey ama adalet değil.🌃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umutlar daha dingin..
Gösterişten uzak sade bir yaşam🌙
Yarım kalan hikayeler vardır..
Bir de kendi gücünle savaş vermek