Nagee

Nagee
@Nageee
Ben bu defterin kötü yazarı.
Ele verdiğin değerin birazını verseydin bana.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herşeyi içimde halletmeye çalışırken içimi öldürdüm.
Eskisi gibi konuşasım yok. Ne hissettiğimden bahsedesim yok,hiç kimseyi merak etmiyorum, hiçbir şey ilgimi çekmiyor, kendimle yalnız kalmak iyi gelecek ama kendimi de bulamıyorum.
İnsanları tanıyan yalnızlaşır.
Yorulmuşluk hissini bilir misiniz? Hiç kimseye birşey anlatamazsınız. Anlatmak istemezsiniz.. Sadece susarsınız..