Yollar yürünesiydi yürüdüm. Önüne, arkasına, sağına, soluna bakmadan öylesine dümdüz. Sonunu bilmeden merak ederek, acısına da mutluluğuna da varım diyerek. Acısı, tatlısı, hüznü, mutluluğu, kederi, sevinci hepsini de gördüm. Ama bitmedi...
Yol devam ediyor ve ben hala yürüyorum...