Raufo

Raufo
@NasRauf
M.Ö 10.000 de Yaşıyor...
“Bunu söylemek çok güzel. Bu savaştan çok yoruldum. Uzaktaydım, geri döneceğime inanmıyorum.”
Reklam
"Yalnızken daha iyi sevmiyor musun?"
"Sen bana. Gecelerde ne anlatıyorsun. Bu aşk değil. Bu sadece bir tutku ve şehvet. Sevdiğin zaman bir şeyler yapmak istiyorsun. Sen fedakarlık etmek istiyorsun. Hizmet etmek istiyorsun."
"Yine de yaralı görmüyorsun. Anlayabiliyorum. Kendimi göremiyorum ama biraz hissediyorum."
"Tuhaf bir hayata sahip olacağız."
Reklam