Tanrının gerçekte var olup olmadığını bilmiyordum. İnsanların ayda yürüyüp yürümediğini bilmiyordum ya da paralel evrenlerin var olup olmadığını. Bildiğim şey az önce hayatın anlamını yüzünde tuhaf bir gülümsemeyle bir masanın arkasında otururken bulduğumdu.
Hiçbir şey bedava değildir.
Sadece yiyeceği, seyahati ya da sırtınızdaki kıyafeti kastetmiyordu. Saygıdan bahsediyordu. Güvenlikten. Korumadan. Kimse sana bunları borçlu değildi. Öyle ya da böyle, karşılığını her daim öderdin.