Empati sahibi olmak, daha iyi ilişkiler kurmayı, daha iyi bir takım oyuncusu olmayı, dünyaya daha zengin bir bakış açısından bakmayı sağlıyor. Başkalarının neyi neden yaptığını anlayabilen kişi, olumsuz durumlarla baş etmede de daha başarılı oluyor.
“Benden olmaz”, ”bende de yok” ya da “benden geçti” gibi bahanelerin arkasına sığınarak yaşamımızı inkar ve imha etmek ya da bize anlamsız gelen yollarda bir kez girdik diye o yolda ömrümüzü tüketmek zorunda değiliz
Kendinizi olmadığınız genç insanlarla değil dünkü sizle kıyaslayın. Herkesin gelişim hızı farklıdır, o yüzden başkalarının size geri kaldığınızı düşündürmesine izin vermeyin.