Naz

Bir gün diyeceksin ki; kolay olmadı ama hepsini atlattım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler Şimdi bana bir ömür vaad etseler Şimdi bana yeniden ister misin deseler Tek bir söz bile söylemeye hakkım yok
Müzik
Nazım hikmet'in güzel bir sözü geliyor aklıma: "Her gelen sevmez ve hiç bir seven gitmez unutma" Belki giden dönüyorsa sevdi...
Bukowski'nin dediği gibi: "Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin. Ne sen başkası için mecburi istikametsin; ne de başkası senin için. Yorma kendini; bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin."
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim...