Nazlı B•

Nazlı B•
@NazBlt
Bu dünyadan bir Ben geçtim. Ama hiçbir şey bırakamadım altı çizik satırlardan başka..
“Oysa yıldız tarlaları arasında uçacağıma, Satürn’ün halkaları ile kayacağıma inanmış biriydim ben.”
Sayfa 147·Kitabı okudu
Reklam
“Delik deşik ama yoğun bir yaşam”
Sayfa 141·Kitabı okudu
“En ölümcül duygularda kıvrandığım anlarda beni güldürmeyi başaran tek kişi..”
Sayfa 126·Kitabı okudu
“Satürn’ü de çok özlüyorum”
Sayfa 101·Kitabı okudu
“Ben, hangi benim? Aklına eseni yapan çılgın, anarşik, deli kişi mi benim? Çekingen, içine kapanık, çaresiz, intihara meyilli, bitkin kişi mi benim?”
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam