Nazlı Hasçelik

Nazlı Hasçelik
@Nazelik
Tebessümü yüzüme çok görüyor matemim, Güldüğümü gösteren tek resim sende kalmış..
Reklam
Benim seninle olan savaşım bitti. Gözlerin istediğine gülebilir...
Özür dilemesi gereken yerde canla başla haklı çıkmaya çalışan insanlar... Uğraşılmazsınız..
Goethe diyor ki,
"Ah, birazcık kaygısız olmak, beni şu dünyanın en mutlu insanı yapardı."
Gidenin kalana bıraktığı yerdir gurbet..
Reklam