İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
İçim yanıyor...
Neden bataklığın ortasında kendimi batıyormuş gibi hissediyorum... Neden? yalnızmışcasına gibi debelenip duruyorum. Neden? Neden?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne onun mavi denizinde boğul💦(göz) Ne onun Yeşil ormanında kaybol (göz)🌲🌳🌴 Sen benim toprağımda gömül🐾
senin o gözlerin var ya sanki güneş gibi parlıyor..
O :)
İçimi bi bilse...
Sınav
Hayat bir sınavdır. Sadece yaptığın bir yalnış bir anda tüm doğrularını götüre bilir...