Nazlı

Nazlı
@Nazli_krc
Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında..... -Franz Kafka
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve beklenenler,neden hep vazgeçildikten sonra gelirler ? -Oğuz Atay
Ruhu çok ağrıyordu,her zaman gülüyor olmuş olsa bile.... -Şeker Portakalı
Kimse kimseyi kaybetmez. Giden başkasını bulur, Kalan kendini. -Şems
"Neyine bağlandım ki bu kadar, Bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?" - Özdemir Asaf