Ben, çocukluğumdan bugüne kadar yaşadıklarım, hissettiklerimle ben oldum. Dokuz yaşında ayağım takıldığında düşeceğim diye içimde uyanan korkunun bile seni bu şekilde sevmemde payı var. Ben olabildiğim şu an da dahil zamanda ve her yerde tüm bir yaşamımın, tüm hissettiklerimin izi var. İz mi dedim, çizik diyeyim, yarık diyeyim hatta. Derin, depderin.