“Bir de papaz okulunda okumasan kim bilir nasıl analiz edecektin Madam Bovary’yi!”
Bu sözlerime karşılık vermek için de epey düşünmüştü Yorgo.
“Aslında en doğru yerdeydim. Bağnazlığı, bağnazlığın bataklığından daha iyi nerede hissedebilirsin?”
“Ruhban okulunda okurken, gerçekte olmuş olanlarla anlatılanlar arasındaki farkı daha iyi kavradım. Ne hikmetse, herkes olup biteni kendi cephesinden anlatıyor. Böyle olunca, tarih politikaya ve çıkarlara alet edilmiş oluyor. “