Necim

Necim
@Ncmm47
Fenerbahçe SK
Gelen giden sabret diyor. Bekle diyor onu yapma bunu yapma .iyide hayat bunları yapmanı beklemiyor ki hersey icin cok geç olabilir hani derler ya ölüm geliyorum demez ki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şayet bir gün seveceksen beni .sevgin annesini kaybetmiş bir çocuğun mahsumca hıçkıra hıçkıra ağlaması gibi .çocuğunu kaybetmiş bir annenin feryadı gibi içi paramparça olan bir babanın içten ağlaması gibi sev beni öyle bir sevki acılar kendinden utansın
Hz.yusuf elini allaha açıp derki "Yarabi kaderimde muhtaç olmak varsa bu muhtaçlık sadece sana olsun beni senden başkasına muhtaç etme yarabim
Mezarda solmuş cicekler var
Beni düşünüyormuş gibi konusuyorsunuz Îcinizi bilmesem inanacağım