Birkızınsessizçığlığı

Birkızınsessizçığlığı
@Ndnvrsn
Günden güne tükeniyorum kimsenin umrunda değilim... Bazen ihtiyacın olan tek şey içini dökebileceğin birine sahip olmaktır... .
27 Ağustos Çarşamba
Sevdiğini son kez gördüğünü bilmek mi daha acı yoksa onu son defa görememek mi ? `28 Ağustos perşembe ✈️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
27 Ağustos Çarşamba
O kadar değersiz birimiyim ben... Neden kimse beni önemsemiyor.... Neden kimsenin sevdiği değer verdiği biri değilim...
15 Temmuz ; ne güzel başladı 28 Ağustos ; ne kadar zor bi ayrılık umarım daha iyi bir zamanda tekrar karşılaşırız...
27 Ağustos Çarşamba
Küçük kız artık geleceğe umutla bakmak yerine nefretle bakıyordu.
Gideceksin yarın ve benim duygularım yarıda kalacak. Ne zmn ilk adımı atsam yine yarı yolda kalıcam en iyisi uzak durmak.. 28 Ağustos perşembe '34