Evet hayatta yaşanması için güzel günler var. Ama bilmem ben görürmüyüm. Tüm hayat enerjim , yaşamak istemem her şey tükendi bende.Tam her şey yolunda gidiyor diyorum sonra bi bakıyorum tekrar en başa dönüyorum.Bazen insan ölmek için bir neden değilde yaşamak için bir sebep bulamaz bende şuan aynı duygular içindeyim. Ne yapacağım ya da neler yapacağım hiç bilmiyorum. Bazen ölsem daha iyi olur diye düşünüyorum.