Nebiye Çalışkan

Nebiye Çalışkan
@Nebiyeeee
@nebiyecaliskannn @velvetviolindiary
Yedinci kahvemi içsem nolur ki gerçi artık yeni güne başladık birinci kahvem olmuş olur dimi sbmgmb
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neyse çok da şapmamak gerek ya
Su akar yolunu bulur Eğer inanırsan Tutunur dalına durur Kabule bırakırsan
Şule Gürbüz'ün "Sonra üzerime bir tat geldi, halimi kabul geldi, hafriyatla ilgilenmez oldum. Çok da umursamaz oldum. Bu hayatı beğenir oldum, bu hayatın kendisi bana olabilecek hayatların en manalısı geldi." dediği .
Ben duanın kabul edilmemesi kaygısı taşımam. İçimde dua etme isteğinin olmaması kaygısı taşırım . Hz . Ömer