Seriyi genel olarak herkese tavsiye ediyorum. Okuduğum en iyi vampir serisi. Sadece son kitabın konusu çok gereksiz olmuş. Fantastikken, fantastik-bilimkurguya dönmüş. Ama sonundan çok etkilendim. Ağladım. Gücüme gitti. Mutlu etti. Karmakarışık duygular içerisindeyim.
Bu seriyi çok seviyorum. Okumaya bir süre ara vermiştim fakat kitaptan bir sayfa okumak beni yeniden o dünyaya çekmeye yetti. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum. 5. kitaba başladım bile. Son kitabını okuyor olmak beni biraz üzüyor.
Bu seri tüm vampir hikayelerinden farklı ilerliyor. Zaten bu dünyanın içine bir girince saatin kaç olduğunu bile unutuyorsunuz. Kitap bitince gerçek dünyaya dönüyorsunuz.