Belki bizim için olmayanda ısrar etmediğimiz zaman anladık. Huzurlu kalma arzumuz haklı çıkma arzumuza karşı galip geldiği zaman ola bilir mi? Ya da bazı kapıların kapalı kalması gerektiğini kabul ettiğimizde. Belki her şeyi onarmanın bizim sorumluluğumuzda olmadığınıfark ettiğimizde, belki eksik parçalarımızı aramaktan çok kusurlarımızla yaşamayı öğrendiğimizde. Belki kendimizle kaldığımızda artık kimsesiz hissetmediğimizde . Bazı savaşlardan geri çekilmenin aslında kazanmak olduğunu gördüğümüzde ve en sonda şu her şeyin geçmesi gerekmediğini bazen sadece kabullenmek gerektiğini anlamamızda…