" Geceyle ilgili sorun, gün içinde düşünmekten kaçındığın her şeyin sana bilmiş bir ifadeyle göz kırpması ve gözlerin kapandığın anda ortaya çıkmasıydı. "
“Bunu nasıl yapıyorsun?”
“Neyi?”
“İnsanların ne düşündüğünü önemsememeyi.”
Neden önemseyeyim ki? Herkesi mutlu edemezsin. Bence sadece tek bir kişiyi mutlu etmeye çabalamalısın. Kendini.