Esra akçay

"İnsan bir kişinin yanında da kendini kalabalıklar içinde hissedebilirmiş."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanın ruhu ölünce, canının bir kıymeti kalmıyormuş. "
"Altüst olduk, kimsenin ruhu duymadı."
Bu cihan çok Firavun gördü, Nemrut gördü. Ebu Cehil gördü. Ancak ALLAH'ın davası hepsine Galip geldi..! ALLAH 'ın bize ihtiyacı yok,bizim ALLAH' ın dinine hizmet etmeye ihtiyacımız var!! Dağları oyup zindan etseler, ALLAH nurunu söndürmezler
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman'a kalırdı Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı Çıkmadık canlara derman bulurdu Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz Umudumuz hep Allah'tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.