"Fakat hepsinden çok, sana babacığım, sana teşekkür etmeliyim... Sen benim ilk öğretmenim, ilk dostum oldun. Bana nice güzel öğütler verdin, nice iyi şeyler öğrettin. En derin üzüntülerini bile gizleyerek öğretim ve eğitimimi kolaylaştırdın; yaşamı bana tatlı göstermek için didinip durdun."