Ng.

Ng.
@Ngr_3
"Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır."
Sayfa 66 - Domingo·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.
Sayfa 47 - Domingo·Kitabı okudu

Ng.

, bir kitap okudu
8/10
·282 syf.·
2022 5. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,6bin okunma