Nick123

Nick123
@Nick123
@sset Aşkomm Recep kuzenimi üzeni üzerim @gitsemmiki senin için dünyaları yakarım knk'm @MFK7659 Ponçiğim Ekim Üzeni üzerim İrem... kankaların bir tanesi / PEAKY BLİNDERS / Üzeni üzerim
''Her insanın artık yeter dediği bir nokta vardır.'' ''O noktadan sonra ne hatır kalır, ne de sabır''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her görüşte sarılmadan, bu ömür senle dolmadan Her güne sana uyanmadan, böyle, nereye gidiyorsun? Alışır mı bi’ başkasına? Yakışır mı ki kollarına? İnanılır mı ki buna? Şakaysa söyle! Beni güldürüyorsun
''Oruç olduğumu unutup su içebilirim ama, Seni unutup başkasını sevemem...''
""Hangi suyla hangi kiri temizleyeceğiz şimdi?"" Derken insanlar gökyüzüne açacaklar ellerini Kaçıncı söz gelişi söylenişin bana? İnan ben değilim seni böyle utandıran, dönmelisin Bir şeylerin mücadelesi, bir tür militanlık gibi Sonra ipi saldık gitti, insanız şimdi Tehlikede hissettiğimiz çok güzelken ""Pis"" dediğimiz Sonra hissettiğimiz, pişmanlık kesin Beni test edeceğiniz kulvar biraz farklı olsun Sokak koksun, hap yok dostum uyuşturucu hapsedildi Asla pak değildik ancak sana kaç seyirlik şarkılar bıraktık Resmen müzik değildi hiçbirisi Bu saatten sonra kapansa da olur şarkım Duvarlarda sözlerim bak: ""Gazapizm sokaktır!"" Benim yok hakkım, anlatmaktan vazgeçmeye Bir misyon yüklenmişim kuruyacak bu bataklık Bir baharda görüşmezsek ""Hoşça kalın!"" denmeyecek ve koş bakalım düşmeyeceğiz, Borcun mu bitmeyecek hep ödenecek, hep ölenler olacak, hep gülersen olmaz Yok direncin, solacak rengin, tetikte kal'ca'z ancak sana kal'cak silah tutmak bundan birkaç sene sonra. Zihnen çok yorgunum amca biraz şarap, biraz yara, biraz para, bolca ihanet etrafım, biraz yalan Hepten talan edilecek bak onca zaman inşaasını sürdüğün o geleceğin Bir gün geleceğim! Çok huzurlu uyuyacağız biz geceleri, niceleri Dert edinecek kendisine ve kimse anlamayacak bizi Tabutları zincirleyin yeryüzüne gerçek değil ölüm bana Ellerini titretecek içtiklerin Suça fazla meyilliydik ancak istediğim bir yerde değildim abi Bir rüzgara bakar her şey şimdi Bakma öyle esrar çekip mayıştıklarına sanki bu mağripli çocuklar Bir gün elbet yakacaklar Paris'i, daha iyisi, olmayacaktır olduğundan aptal değiliz, ama saplantılar gülümseyecek şehvetle sen boğazlarken kendini. Her biri idam alır düşlerin bir gece vakti ancak örgüt sayılmayacak asla her şeyden vazgeçenler Belki slogan, belki pankart olur bir gün ancak
Şarkı sözü
Yavrum yüzün gözümde tüter Sevduğum bu sevda ölünce biter Kara yazıldı yazımız nedeyim Sevduğum bu sevda ölünce biter