Öncesiz ve sonrasız aşklarda oyaladın beni... Kimi gerçek çoğu yaLan... Zamanla ibadet eder gibi sevmeyi öğRettiN...üzerine kırağı düşmüş beyaz bir gül kadar taze…bir o kadar kusursuz…
Anladım ki , Haziran da sevmek yaman…
Yarim Haziran!…
Gün oldu tomurcuk olup çiçek çiçek boy verdin; gün oldu şiddet yüklü bir öfke bulutuna tutunup seller yağdırdın gecikmiş bahar dallarının üzerine...hazırlıksız…insafsız…