İnsanı birkaç kalıpla değerlendirerek bir ömür yaşayan aptallar var. Belki rahattır öyle yaşamak ama biraz tehlikeli. Kendilerinin o ince mi ince kalıplarına girmeyen benim gibi insanların ne olduğunu tahmin bile edemezler çünkü.
Doğru, çoğu zaman - şimdi konuşurken bile-zihnim hep bir şeylerle dolu ama biliyorum ki ifade etmeye kalkıştığımda , fikirler kaybolacak ve kesinlikle iyi bilinen o vazgeçme, ürperme ve sessizlik hislerini deneyimleyeceğim.