Nilay

Nilay
@Nil4yyy
Meğer hep kendime gec kalmışım ..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- Mutsuzum . - Sahi mi ? Ne zamandan beri ? - Unutmuşum
Gülerek günay işleyen , ağlayarak cehenneme gider .
"İnsandan kaçmak kolay , kendimden kaça bilsem"
Her şeyi zamana bıraktığım için , bana bişey kalmadı ..