Nilsu

Nilsu
@Nil__su
Tanıdıkça öğreneceksiniz..
Özlemek şudur; Yanında olmasını istediğin biri vardır. Ama yapabilecek hiçbir şey yoktur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Koparılan çiçeği suya koymak kadar gereksizdir" 'kalbe sunulan özür.
Anladım seni cano, kolpaçinoo
Sözlerin, gözlerin, ellerin yalnız benim için...
"Gözümden gitmiyor, güzel gözleriiin'