Neden ayrı olalım, niye vazgeçtin ki benden hayatın zorlaştığında işler karıştığında hep ilk önce beni bırakıyorsun. Sahip olduğun kenara atması en kolay şey ,ben miyim ?
Oysa ben…
Benden özür dileyeceksin.
Bana yaptığın her şey için benden özür dileyeceksin. Beni dönüştürdüğün bu hal için özür dileyeceksin. Hayatımın orta yerine koymuştum ben seni orada duramadığın için benden özür dileyeceksin. Her şey bambaşka olabilirdi. Buna izin vermediğin için benden özür dileyeceksin. Beni sevebilecekken nefret ettiğin birisine dönüştürdüğün beni kırıp döktüğün için özür dileyeceksin…