"Teoride, yalnız kalmak şimdiye kadar hiç bu kadar zor olmamıştı. İnternette her an birileriyle konuşabiliyoruz. Sevdiklerimizden uzaktaysak onlarla Skype sayesinde görüşebiliyoruz. Ben depresyon geçirirken, beni seven insanların yanında olacak kadar şanslıydım. Ama kendimi hiç o kadar yalnız hissetmemiştim."