Azad Aydemir

Azad Aydemir
@Novabene
Ey Cegerxwîn, dilê xwe, bi gulê diguherînî !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arabesk hüzünler 1
Elini tutmak acaba nasıldı
Dünyayı kahredecek bir hüzünle yaşıyorum
Sen bakma çehov kanunlarında ilk perdede gösterilen silahın son perdede patlamasına.Yaşam süprizlerle dolu imkansızlıklar elbet yenilir
Hayat üzerine-1
Yelkovan ile akrebin rekabetindendir zamanın böyle hızlı akması.Zaman bölü hız denkleminin pek fazla katkısı yoktur.Hal böyleyken uyumanın değeri daha iyi bilinmeli.Uyumak için gökyüzünde yıldız olmak gerek.Yoksa bir anlamı olabilirmi uyumanın.Sahiden anlamak derken şu bizi yola koyup yol katettikçe anlayacaksın diyen değilmi.aa merhaba bende 14 yıldır yol yürüyorum ne zaman bitecek diye soracaktım .Cevapsızım.Şimdi bana mesele yolda olmak deme.Yol ben olmuşum derdim ama yelkovan ile akrebin duracağı yok.Akrep ve yelkovanın rekabetini önemsizleştirerek durulmam gerek.Durulmak deyince nirgül’ü hatırladım.Ama oda yoluna kuş konmadığını görünce hemen duruldu.Ama ben durulmam gerek diyorum şeyh bedrettin gibi”yarin yanağından gayrı herşeyde her zaman hep birlikte”diyip fermanımı kendim yazmalıyım durulmak için.Durulduğunda sanki sokak lambalarının rengi değişecek yada kan ile büyüyen dağlardaki çiçeklerin adına barış mı denilecek.Yürü bre yalan dünya.Herkes senden göçüyor diye sevinme sende bizimle silinip gideceksin.Yok öyle yarı yolda bırakmak.Bilirsin yarı yolda bırakanların kim olduğunu.İsmini söylerdim ama yenilgi diyebilirler.Sahiden sevmek yenilgimidir.Hani derler ya zayıfsın vazgeçemiyorsun.Yenilgi diyorlar bunlara.Şu özneleşen değeri vücut kısımlarından gelen aşağılık grup.Bunlara bakınca tabiki inancımız azalıyor insanlığa.Bitmiyor çünkü hala görüyorum biliyorum kızlarının örüklerine korku bulaşmasın diye kendini feda eden annleri.Bizim inancımızda kanla örülsün.Korkuya yenilenlere bir kapı olsun…