Nazar

Nazar
@Nowzaro
“iki gözümün çiçeği..🌝”
Reklam
‘Vaktinde gelmeyen hiçbir şeyin önemi yok.Ben öldükten sonra getireceğiniz çiçeği,çöpe atın.Mezar taşları çiçekten anlamaz!’
Yara en çok iyileşirken sızlar..
Birine verebileceğiniz en büyük ceza sessizliktir..
Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiğini,neleri yenemediğini,kimlerin yanında olmak istediğini,nelerin ağrıttığını başını,neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez. O yüzden dik yürü hep.Kendine kendin lazımsın. Hikmet Anıl Öztekin -Dün yaşadığım olayla tam yerini buldu bu sözler.Zor zamanlarınızda yanınızda olmayıp canı isteyince yorum yapma hakkını kendinde bulan insanları bir saniye bile tutmayın hayatınızda.Gün gelecek iyiki çıkarmışım hayatımdan diyeceksiniz.
Reklam