Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiğini,neleri yenemediğini,kimlerin yanında olmak istediğini,nelerin ağrıttığını başını,neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez. O yüzden dik yürü hep.Kendine kendin lazımsın.
Hikmet Anıl Öztekin
-Dün yaşadığım olayla tam yerini buldu bu sözler.Zor zamanlarınızda yanınızda olmayıp canı isteyince yorum yapma hakkını kendinde bulan insanları bir saniye bile tutmayın hayatınızda.Gün gelecek iyiki çıkarmışım hayatımdan diyeceksiniz.