Filistin kan ağlarken,eğlenebilenlere şaşıyorum...
İnanın anlayamıyorum, insanlar nasıl bu kadar duyarsız olabiliyor
Tamam birşey yapamıyoruz ama neden eğleniyoruz, biraz yas tutmalı değil miyiz, gözyaşı dökmeli değil miyiz...
Biz dinimizi rahat yorgunluklar içinde öğreniyor ve yaşıyoruz.
Ama Filistin ve zulüm altındaki diğer müslümanlar acı yorgunluklar ile İslam dininin izzetli bir şekilde yaşıyorlar