nrcnn

nrcnn
@Nrcnn7
Yarınlar için yaşıyoruz
Reklam
Gemi su alınca denize atılacak ilk kişi hep bendim
Belki yine gelirim ,sesime ses veren olursa bir gün ...
Bakmayın sessizliğime , Hâlâ İçimde bir yerlerde dört nala koşuyor atlar ...
Kalabalığın ortasında içinden söylediğin şarkıyı duyar biri
Reklam