nrcnn

nrcnn
@Nrcnn7
Yalnızlık reva görülmüş bize mutluluk ölüm ...
Reklam
Ya Yüzyıllardır öğretilen herşey yanlışsa ?
Gözlerin okyanusu andırıyor milena , Ve ben yüzme bilmiyorum ...
Bir zamanlar herkesin tek isteği "iyi bir insan " olmaktı ? Olduk mu ?
Rojbaşşşşşş