Nur

Nur
@NuR0_
Öğrenci
16 Şubat
6 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
O hikaye yarım kalmadı, O hikaye o kadardı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne ben sana kızarım, ne de zatın zahmet edip bana küssün. Artık seninle biz, düşman bile değiliz." Nazım Hikmet Ran
Gönderi kullanım dışı
Bir kadın olmalıydı ve bana her gün kendini yazdırmalıydı. Bir gün gülüşünü yazsam ama bir gün yetmez bazı gülüşlere... Bir gün gülüşünü yazsam da bırakmasam, bir adam daha ne ister ki?...