Artık yılın son ayı 1 aralık;
11 ay boyunca neler oldu neler. Gelenler, gidenler, anlamsız insanlar, güvensizlikler, sahte gülüşler, kendimi soktuğum yanlış durumlar, keşkeler, belkiler ve neyseler. Umarım akıllanmışımdır hep iyi insan olmak çabası verdim kendi içimde sabrettim, şükrettim ama işte isyanım kendime. Bazı hataların, bazı yolların ve bazı insanların geri dönüşü olmuyor.
Söylenecek o kadar çok şey var ki ama her zaman yaptığımız şeyi yaptık bu defa da içimize attık...