Kübranur

Kübranur
@Nur_acem
Per aspera ad astra...
Gözyaşı herkese emanet edilmez...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yeni yıla herşeye sıfırdan başladığım gereksizleri hayatımdan çıkarmış, kimseye haddinden fazla değer vermeyeceğimi öğrenerek giriyorum.. Herkese mutlu yıllar... 2026 da umarım ilk ve son kpss olur🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Artık yılın son ayı 1 aralık; 11 ay boyunca neler oldu neler. Gelenler, gidenler, anlamsız insanlar, güvensizlikler, sahte gülüşler, kendimi soktuğum yanlış durumlar, keşkeler, belkiler ve neyseler. Umarım akıllanmışımdır hep iyi insan olmak çabası verdim kendi içimde sabrettim, şükrettim ama işte isyanım kendime. Bazı hataların, bazı yolların ve bazı insanların geri dönüşü olmuyor. Söylenecek o kadar çok şey var ki ama her zaman yaptığımız şeyi yaptık bu defa da içimize attık...
Geçmiş, yaşanılan,gelecek...
Aralık mucizelerle gelllll