Nurdan Kurt

Nurdan Kurt
@Nurdankurt
Nerede olursan ol iyi şeyler düşün ve kimseyi yargılama, en kötü dediğimiz insanların içinde bile bir iyiliğin saklı olduğunu bilirsen işin kolaylaşır canım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... Oysa biraz hırslarımızdan arınabilseydik birazcık egomuzu törpüleyebilseydik dünya hepimiz için daha yaşanılası bir yer olabilirdi.
Dünyayı yaşanmaz hale getiren biziz. Dünyanın dengesini bozmak için cinayet işlememiz veya hırsızlık gibi büyük kötülükler yapmamızda gerekmiyor. Her bir insanın kalbini bilerek kırdığımızda ve bundan keyif aldığımızda, her fazladan bir şeyler biriktirmeye çalıştığımızda, her 'niye onda var bende yok' dediğimizde, her içimizi yiyip bitiren hırsalara kapıldığımızda biraz daha bozuyoruz dengeyi. Ve fakat asıl bozulanın bizim bünyemiz olduğunu fark etmiyoruz bile. Sonra gelsin hastalıklar, gitsin felaketler, kaosun içinde boğuşup duruyoruz işte...
Kalpleri birbirine yakın olan insanlar bağırmaya ihtiyaç duymazlar Tanya, hatta çoğu zaman konuşmaya bile...