'Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim,
Ne bir ortak sevinciniz kaldı sizi çoğaltacak,
Ne bir içten dostunuz var acınızı alacak...' diyor Şükrü Erbaş. Bir odada birinin olmasını çok istiyorsunuz ama o orada değil; şimdi koyu bir yalnızlığın ortasındasınız.