Bütünlükten haberdar olan biri yargılamaz ve gururdan sıyrılabilmiştir.Bir kez kendini bulmuş birinin yeryüzünde yitiricek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan kişi ,bütün insanları anlayabilir...
Korku cezadan çok daha beterdir,çünkü ceza bellidir,ağır da olsa ,hafif de,hiç bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar,o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir...