Nur

"Nefret kendini cezalandırmaktır.Sen onlardan nefret edince kendilerini kötü hissettiklerini mi sanıyorsun?"
Sayfa 216·Kitabı okudu
Reklam
"Onların eylemlerinin intikamını alırsak onlarla eşitleniriz ama onları bağışlarsak önlerine geçeriz ."
Sayfa 216·Kitabı okudu
"Hangisi daha iyi? Bağışlamak ve unutmak mı yoksa kızmak ve hatırlamak mı?"
Sayfa 216·Kitabı okudu
Bir insanı yargılamadan önce, aynı şeyler senin başına gelseydi neler hissedeceğini düşünmeye çalış.
Sayfa 209·Kitabı okudu
Bilim aşkının halkıma yönelik nefretinden daha büyük olması için dua ettim.
Sayfa 207·Kitabı okudu
Reklam