Nedense insanlar, hata yapıp arkalarına bile bakmadan giderlerken, dönüşlerinde bıraktıklarını yerinde bulamayacaklarını düşünmek bile istemiyorlar... Bu da, hataların bir başka yüzü işte...
Herkesin iki dünyası var bildiğim kadarıyla. Biri yansıttığı dünya, biri de sırlar dünyası. Yani, her insanın mutlaka yaşadığı gizli bir dünyası da var...