"Hayatta en sıkıntı verici olan şey, insanın seçim yapmak zorunda olmasıdır. Ya onu ya bunu... Oysa önemli olan, hem ona hem diğerine sahip olabilmektir."🍃
-P. D. Uspenski
Ödeme ve Ödeme
تقبل الله منا ومنكم 🌷🌷🌷
Bu harika tatilde herkesi içtenlikle kutluyorum!!!
Size bu dünyada ve sonraki dünyada en iyisini diliyorum!!! Tüm güzel hayalleriniz ve planlarınız gerçekleşsin!!! Ve Allah hepimizden razı olsun!!! آمين🌷🌷
Allah'ın gökten yağmur yağdırdığını ve onun sayesinde yeryüzünün yeşerdiğini görmüyor musun? Gerçek şu ki Allah, iradesini hissettirmeden gerçekleştirir ve her şeyden haberdardır.🍀
[Hac, 63]