Nur YILDIRIM

Nur YILDIRIM
@Nuryildiri
Hayat azap,yaşamak işkenceydi...
Nerede ve kim olarak doğacağımız elimezde değil ama; "İnsan olmak" her daim elimizdedir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir iple intihar da edebilirsin salıncak da kurabilirsin. Hayatın ipleri senin elinde."
Çok şey beklemeyin hayattan! Hayat kısa, hayaller ağır ve insanlar nankördür.
İnsan olmadıktan sonra güzel göz, güzel kaş, sırım gibi boy herkeste var. İnsan dediğin yüreğiyle, inceliğiyle insan olmalı.