ö.

ö.
@OZJK
Kendimde değilim.
Herkes yapıyor madem:) Annem Benim Kırmızı Çizgim.👩‍👧
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni denle... Herkes yanımdaydı bi' an düşene dek. Bekle bekle yok kimsem, ah Kavgalarla geçti zaman Sonum neydi bilmem ben Giderken bu evden. Bi' yolum yok, bi' yanım boş Umudum ol.
Arkadaşlar
Motor mu? araba mı???
-Neden sigarayı bu kadar çok seviyorsunuz? - Benim için yanan bir tek o var. ~Necip fazıl kısakürek~